Job 12 van 115


Report this listing

Solliciteren



Transportbediende


Functie

Transportbediende - Voedsel- en logistiek - Namiddagploeg - Nazareth - Voltijds

Wil jij graag een gevarieerd en uitdagend pakket? Voel jij jouw vertrouwd binnen de transportsector? Heb jij een sterke geografische kennis? Wil jij jou zelf kunnen ontplooien binnen een dynamische omgeving? Super! Lees dan zeker verder.

Het bedrijf is Europees marktleider in voedseltransport en - logistiek onder gecontroleerde temperatuur. Zij zijn actief binnen 8 landen. Dagelijks voorzien zij miljoenen consumenten van essentiële voedingsmiddelen in veilige omstandigheden. Vandaag zijn ze al bezig met morgen, een bedrijf in blijvende evolutie met investering in de toekomst. Regel jij binnenkort de transport administratie?

Jouw dag zal er als volgt uit zien:

  • Het beheren van documentatie in verband met transportaanvragen
  • Nabespreken van ritten met de chauffeurs
  • Informatie doorgeven aan verschillende interne diensten
  • Afhalen van afleverdocumenten en registreren van ritten
  • Controleren van ontvangstbewijzen, aanpassingen maken en gegevens invoeren
  • Detecteren van afwijkingen, samen zoeken naar oplossingen en implementeren van (her) distributie
  • Monitoren van chauffeurs, onderaannemers en ontvangers om bewijs van levering te krijgen
  • Invoeren van transport- en bestelopdrachten
  • Meewerken aan innoverende verbetering binnen het bedrijf

Jouw profiel

  • Je behaalde een bachelor in de logistiek, of bent gelijkwaardig door een 3 tal jaren in een gelijke functie binnen de transportwereld
  • Je kan jouw vlot uitdrukken in het Nederlands en in het Frans, dit ook schriftelijk, voor een optimale communicatie met alle betrokken partijen
  • Je kan vlot overweg met het MS Office pakket en kan je goed inwerken in ERP/CRM systemen, hier zal je dagelijks mee werken
  • Je voert graag nauwkeurig je werk uit, dit omdat je dagelijks met veel documenten zal bezig zijn
  • Je kan jouw flexibel opstellen naar taken, hierbij weet je steeds de prioriteiten ook te bepalen bij drukkere momenten
  • De uitvoering van het transport opvolgen of controleren
    Problemen identificeren en bijsturen
  • Administratieve en budgettaire formaliteiten vervullen die verband houden met het transport (terugkeer van route, leveringsbonnen, opvolging van de reglementen, ...)
  • De databestanden (chauffeurs, wagenpark, opdrachtgevers, …) up to date houden
  • Technische ondersteuning bieden aan de chauffeurs in geval van panne, ongeval, ... (wijziging van reisweg, reistijd, ...)
  • De activiteiten van het personeel opvolgen en nakijken (rijtijden, geldigheid van de attesten, ...)
  • Klachten registreren
    De klant naargelang het type incident oplossingen voorstellen (breuk, vertraging, panne, ...)
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Afwijkingen vaststellen
  • Internationale transportprestaties opvolgen
  • De behandeling van bestellingen voor goederenvervoer over de weg organiseren volgens de orders van klanten

Aanbod

  • Optie vast, na geslaagde interim periode
  • Fulltime job van 38 uren per week
  • Werken van maandag tot vrijdag
  • Vaste namiddagploeg, van 14u-22u
  • Loon bespreekbaar, volgens ervaring
  • Maaltijdcheques €7/gewerkte dag
  • Eco cheques €250/jaar
  • Woon-werkvergoeding
  • Hospitalisatieverzekering, bij vast contract
  • Interne opleiding door ervaren collega's
  • Opleidingsbeleid om jouw vaardigheden te blijven ontwikkelen
  • Snelle opstart

Solliciteren doe je zo:

  • Druk op de blauwe sollicitatieknop rechtsboven.
  • Stuur je cv door naar actief.deinze@actief.be
  • Stuur je cv door via WhatsApp 0474690170

Nog vragen over de functie? Bel ons gerust even op 093810630

Na je sollicitatie, zal  Anissa, Sarah of Saïd je contacteren binnen de 24u. om met jou in gesprek te gaan. Binnen een week zal je reactie krijgen en al of niet uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek met de HR manager. Wanneer dit gesprek positief verlopen is kan je vlot opstarten!

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht